Jobba, sova, jobba.. kanske äta?

Efter min sköna dag på söder i lördags så har jag sedan dess mest jobbat, pluggat, o jobbat... Och så Vickat såklart!
I söndags hade vi en extrem dag på jobbet, kaos med hur mycket folk som helst, så jag var lagom pigg när jag gick hem till plugget... Vid 01.30 skickade jag in min uppsats och som jag jublade av glädje då! Snarare däckade..

Jobb i måndags och därefter var det full fart astronaut för att hinna med allt inför kvällen. Men mer om det i ett annat inlägg.
Vips så var det iallafall tisdag och dags för mer jobb. Sofie och Bragge roade sig med anden i glaset (...) medan jag och Ylva jobbade på, lugn kväll.

Vaknade upp med världens huvudvärk imorse och den har inte gått över än..
Har duschat, ätit och tagit tabletter men inget hjälper.. Jävligt onödigt tycker jag. Speciellt i och med att jag ska iväg o jobba strax..

Imorgon kör jag mys-kväll hos M&M efter jobbet och fredag lunchar jag med Malin. Lovely! Funtar på att dra iväg o simma på lörd förmiddag, vore skönt.
Får se hur det blir med den saken. Har 3 jobb fred natt om jag vill..
Men behöver vila känner jag.

Dags att lägga på en mask, - kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0