No life 2011.

Ja, det känns som att det kommer bli ett sånt år..
För jag hinner inte med hälften av det jag har tänkt!

Och när jag väl har ledigt - ja då flippar jag pga. att jag vill hinna med så mycket men samtidigt behöver vila. Blir helt knasig i huvudet och säger konstiga saker.. Ber om ursäkt fina vänner. Och så är jag usel på att svara på sms och samtal just nu, sorry.. Ska bättra mig. Måste skicka in mobilen på lagning.

Ligger just nu på soffan och dricker detox-té.
Eh, hur tänkte jag där? - Inget mysigt alls.
Men har tända ljus och mina nyinköpta krokusar står på bordet. Fint!
Snart är det vår va...?

Sen senast jag bloggade har jag hunnit med mest jobb känns det som..
Myskvällen på söder var helt perfekt och lunchen med Malin var lovely.
Somnade även gott på söder fredag kväll efter jobb och vaknade upp till Melodikryss. Underbart! Sedan styrdes en hel-dag med vänner.
Shopping, simning, fika, lite mer fika och vi avslutade med häng hos mig.
En helt perfekt ledig dag.. Mer sånt åt folket!

Att sedan gå upp tidigt på söndagen för att jobba 10-22 var inget hit.
Verkligen inte. Hade ångest på vägen dit för att jag skulle dit och leka kock..
Men det gick bra och dagen flöt på, men ack så trött jag var.
Och så hade jag och avokadon en liten tvist vilket slutade i blod och ajaj.

Men vips så var det måndag och ingen var gladare än jag! ;-)
Efter jobb väntade Vickan. Och det var som alltid helt perfekt!
 
Idag har jag somnat sent eller tidigt kan man också säga, pratat med Spanien och blivit orolig, tänkt: ORKA ett flertal gånger, sovit, vilat, promenerat, ätit sushi till middag, blivit arg och besviken, diskat, handlat och allmänt fixat.

Nu blir det snart bingen!
- Imorgon väntar skola & jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0