Söder gör mig knäsvag.

Söder ger mig flash-backs. Får sommarfeelings.
Tänker tillbaka på året som har varit..
Jag hade det riktigt jävla bra när jag bodde här med mina M's.
Vilka underbara personer! Ikväll har jag varit deras låtsas-barn igen.

Kom hit på sen lunch, kollade in härliga bilder från Dubai, pluggade och tänkte på livet, tog ett skönt bubbelbad, stannade visst kvar på en härlig middag med krabba, räkor och ost och vi avslutade kvällen med en film.
Som jag förstås bölade sönder till. Men ack så skönt att bara vara..
Pysslar lite med uppgiften just nu, tog en paus för att samla lite kraft.
Är inte trött, men tung i kroppen på något sätt.

Känns som jag bara kör och kör just nu, allt ångar på och jag står liksom kvar på perrongen som om jag har missat tåget.
Fast jag mår bra, har det bra och trivs med livet. Men det är nåt som saknas.

2010 var verkligen året då allt hände, kan nog inte riktigt smälta allt ännu och jag känner på mig att 2011 kommer bjuda på mycket.

Just nu behöver jag ett mål, något att arbeta för. Något att nå.
Efter ha släppt dansen - eller har jag gjort det?, så är allt så annorlunda.
Ska jag förresten söka nu i vår? Har inte ens skänkt en tanke åt det.
Det kanske jag borde ha gjort.

I sommar ska jag på 2 bröllop - hur galet är inte det?
Två av mina närmsta vänner ska gifta sig.. och här sitter jag inlindad i en filt ensam på söder och funderar på vad jag ska äta och göra av mitt liv.
Tänk hur olika våra liv ser ut..

Jag vill att det här året ska bli ett år då jag får uppleva nya saker, träffa nya människor och andas in nya miljöer. Som jag redan har sagt förut så behöver jag lite nytt i mitt liv.

Men jag är otroligt tacksam för det jag har; mina vänner, min familj, mina jobb, en lägenhet, ett liv i Stockholm.. Och jag älskar att glittra.
Det vill jag göra varje dag. På något sätt. För det får mig att må bättre, och jag gör bannemig vad jag vill med mitt liv. Ingen bestämmer över det, och det är jävligt skönt att tänka så ibland. Nu ska jag glittra mig till sömns.
- Imorgon är en annan dag!

Tack förresten för de underbara julklapparna M&M.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0