Söndagsångest?

Om jag har ångest över att det är måndag imorgon?
Haha, what a joke. Bästa dagen på hela veckan. Jäpp jäpp!

Igår jobbade jag med proffs. Det är fan skillnad alltså...
Sedan styrdes Mello-mys hemma hos mig med Aléx efter om och men.
Jag dammsög bort alla känslor innan han kom och sedan hade vi en lugn och skön kväll.. Mello gick åt fanders, vad fan hände egentligen?
Aléx sjöng sedan glatt och jag bara log.

Idag har jag lekt mästerkock. Med cheferna.
Gick över förväntan. Skönt...
Lite chai-latte på det med Aléx, Solsidan, glitter, schlager, en lång varm dusch, telefonsamtal & planering - japp så har vi min kväll.

Imorgon väntar en späckad dag, så nu blire bingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0