Chokladpudding (AA) är nåt som (Latex)Linnea gillar.

Hm. Eh. Jag är trött. Dagen som varit: tog en najs sovmorgon, lyssnade på great musik och fixade. Sen drog jag på mig bikinin och smorde in mig med lite stekfett ;) haha. serre, sololja. och tog den rosa sprrayflaskan i handen , .
REDO, för stekning. Vaaaarmt. Blev typ halvsur ibland, dumma moln kom och förstörde.. Hm, men lite brun blev jag allt, lite. Vad har jag gjort mer.. euhm. Läst lite, ätit god laxpasta, sovit middag, pluggat lite (hm), sms:at, träffat Linn&Andréa - ha! Vi gick på en promenad (som vanligt :D) och jag kom igång och blev så där estetisk som bara jag kan bli på söndagskvällar. Så vi tog en hel del kort.. otrooooooligt fina. Jag&Andréa : hoppar, klättrar i träd, står på järnrör (?), har pinnar+löv i ansiktet. Kolla in bilddagboken säger jag bara.. jihnn (hon kmr lägga upp nån bild, jag lovar. ) Sedan drog jag hem till Andréa och vi åt sjukt god cheesecake DDD. Ella var söt och gåsarna (jag vet att det heter gäss,) jagade mig. Som vanligt alltså.

Fredagen var najs. Jag hade spanskaprov.. och det var ju roligt ja. Hm, jag skrattade en del ja. Nog talat om det.
Efteråt drog jag till mammas jobb, dom hade nåt öppet hus och det bjöds på snittar och champagne. Trevligt, trevligt. Jag spöade Bella i ishockey, gryym jag är. Efter drog jag upp på stan, skulle till la Baguette för att träffa Malin, Emma och Dannyboy. Bella blev akut kissnödig, och jag likaså hm, haa. Vi gick förbi Thomas + syskon som satt och åt GLASS utanför Gottis, lågt! Bella blev typ rädd för thomas, naaaw. Sen drack jag latte och vi snackade lite skit och drog sedan till Markurells för att se en dansföreställning med; piltar... hjälp. Den var jättebra, annorlunda och sjukt kul att se. Sen drog vi till Videobiljarden för att hyra film, blev efter mkt om och men, She´s the man (som jag redan har sett..) hehe. Yes, drog till Klippet, köpte käk. Typ, glass (AA), chokladpudding DDD, jordgubbar (jordgubbskvinnan..), grädde, bananer, dricka, avokado. Mums! Hem till Emma, -> film-brottning-catfight-flyga-äta-vattenflaska-fäktning-mys-kallt-fett varmt-dega-kittla-nypa-trötta. Kvällen var najs. Sov väl typ 4-5 h lr nåt, mamma kom och hämtade mig, och vi åkte till Willys. Ha, va jag såg rolig ut.. Heta killen på Willys bara skrattade på mig. "Är du här så här tidigt"? -flin. "Nyss vaknat?"  Dåååligt. Sen hem, .. och jag har inte en blekaste aning om vad jag gjorde igår. Alltså inget vettigt. Jo! Kom på, var ju på en dansföreställning igår kväll med. På Svänghjulet med dansare från Danscenter i Sthlm. Helt tokgrymt bra företällning... Med humorinslag, härlig dans och kul inslag. Gött. Bara jag där från Risbergska (eh orka, ? okej, Vikson också men han var typ tvungen att vara där..) , så värd att se. HAHAHAHH! En sjuk grej som hände precis innan föreställningen. Det ringer på mobilen, Dolt nummer. Jag ba; okeej., svarar. Nån som typ heter Anna eller nåt, hon frågar mig om det är LatexLinnea. Jag blev helt stum. va? Euhm, svarar typ: jag heter linnea.. men vadå latex? :O. Hon: jo, nu är det såhär att du har ju beställt 3 m latex som vi vill att du hämtar ut genast! Jag ba: -lol- haha, vet inte vad jag svarade. Hon babblade på om latexen, om mig och mtit nummer och nån jävla Mikael. Jag såg ut som ett jävla frågetecken och la typ på.. för i slutändan skrek hon typ. Orka idiot. Jag, LatexLinnea? Sexigt! -ASG.

"Jag vill ha dig, jag vill ha dig, jag vill ha dig här hos mig"  - Linda -86. Toksöt .

Imorrn äre Valborg. Gött! Först blire lite shopping, plugg och dans - Entré, Yeyy! Efter det; hem till Malin och käka gott. Upp på stan, till brasan vid Slottet, kolla in lite folk och sen hem till Malin igen. Mysa.

Kärlek, många kramar från mig!

Linnea Lena PH, ? tsssss. SMISK!

Kommentarer
Postat av: Malin W

moahahaha ! aa fett najs kväll :D eh filmstaden linnéa ? dåligt. videobiljarden juh, dullis :P haha. o så träffades vi ju höhö ;) busskuren. hah! blir gött imorrn! hoppas på bra sällskap ;) kraam!!

2007-04-29 @ 23:34:12
Postat av: Linnéa

Hahha, (AA). Oj, bäst jag ändrar. jag är så taggad på bio, därför tänker jag i dom banorna ;). DU! Pirates den 23:e, VI GÅR?? DDD. Och aa :) vi träffades <3. Puss!

2007-04-30 @ 10:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0