Linköping...

Imorgon bär det av till Linköping för RixFmFestival. Det ska bli kul.. jag är dock väldigt trött, har varit en ganska tuff vecka.. mycket o göra, att tänka på.. osv.. men det ska bli nice imorrn! Sista Rix .. Bengtzing är där. Vi (jag, marre, malin, emma) är där med Bengan och lakan... kan inte bli annat än en succé!

Igår fyllde min otroliga braiga kompis Andréa 18 år, stort GRATTIS till henne. duärkärlek!
Och idag fyller Emma N. L. 18.. fatta att vi börjar bli vuxna. känns som det var nyss vi gick på mellanstadiet och "busade" i korridorerna.. sinnesjukt. Du är en otrolig vän, finns alltid där (L). love!
Och! Icke att glömma, Emma - fyller 17 idag, hoppas du min galne vän har haft en grym dag! Vi ses snart ;)

Kärlek till er....

Vad hände igår.. jo juste. lång sovmorgon var det ja. jag satte klockan på 8 för att åka med 9 bussen, satte om klockan till 9 för att åka med 10 bussen, satte om klockan till 10 för att åka med 11 bussen... och med 11 bussen tog jag mig in till stan, för en träff med underbara Mia, innan dess samtal med den söta Marita. PA planering som jag kallar duga....  efter prat, så fick jag skjuts av pappa till skolan, religion och sen dans med Tuva. Hur kul som helst, roligast på länge... grym musik och stört kul övningar. I like it! Sen drog jag och magda upp på stan för lunch, lasagne ;) haha! sen till kulturskolan för att träffa Flinjendans&teater+lärare.. överraskningsdags... förväntansfulla gick vi nedför stortorget.. till njoy! för BOX. Shit va det var stört kul och sjukt jobbigt.. helt galet. Tog bussen hem och drog till Andréa för lite firande, vi checkade in Morden och hade jääääätttemys! Tack!

Idag var det modern-folk på dansen med Martina Lindh, hej annorlunda- kul att prova på nya saker :) Jag dansade genom solot för henne och vi gjorde lite ändringar.. Det blir mer Martina på lördag, på workshopen... kul!

Nu ska jag äta lite, ladda... *höhö*.
Imorgon ska vi äga LKPGpubliken brudar, som alltid ;). shake it!
Ta hand om er, kärlek från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0