startklar.

nämen fy 17sing´en.
nu så. nu är allt klart inför morgondagen.. nästan. funderar på skylt och hur vi ska komma hem, haha. galet..  men det löser väl sig .. - på något sätt.
hela dagen har varit typ lång. lite halvseg på nåt vis.. har inte alls gjort det jag skulle ha gjort, utan mest degat. men skönt det med. klockan 8 imorrn bär det av med buss, drar sedan hem till micke&mats genom gamla stan, bada lite, fixa, sen möta snyggingar på centralen, åka en massa, yeah - diggiloo. åker hem igen på lördag, men blir upphämtad av pappa direkt när jag kommer med tåget och åker till stugan för kräftskiva. kommer bli en helnice helg!

btw. så har jag köpt skitheta jordgubbsstrumpor till min mobil (AA).
och här kommer några bilder från Ramsvik!
     
1. Isabella på bryggan. 2. Bella och jag. 3. Min daimcup och Bellas valp. 4. Jag solar (AA).. haha. 5. Bella på stenar. 6. Bella hoppar från bryggan.

Puss and piskout.

Kommentarer
Postat av: My

Va söta ni är älskar er och saknar er sååå himla mycket <3<3<3 Många kramar My (från ramsvik)
<3<3<3<3

2007-09-09 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0