Glad Lucia

Jag har funderat på att byta taktik... Istället för att skriva lister på vad jag SKA göra, ska jag nu istället skriva lister på vad jag INTE ska göra. Haha. Lista hit och lista dit.
Äter pepparkaksdeg o har precis målat naglarna. Fint.
Jag orkar inte plugga, ska gå o lägga mig istället.

Lucia idag. I skolan; segt. I kyrkan; underbart! Maria var så fin.

Dagen som varit; lucia, skrev loggbok medan folk i klassen sov efter lussevaka. Sweet. Miljökunskap och PAsamtal. Lunch och sedan stan för att träffa Olof.
Var på banken och fixade och lite annat..

Sängen ropar visst på mig, ska gå och höra vad den vill.................

Glad Lucia på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0