Pulkatider

Hejsan... Några dagar efter Mello. Jag blev nöjd med resultatet. Mkt nöjd. Sebbe var ju lätt bäst, klädde sig som någon påtänd tomte dock; men det fixar han väl inför finalen? ... Nanne höll ju verkligen inte måttet, blev mäkta besviken faktiskt. Måns; vilka ögon. Säger väl alla. Men ååh. Så ja; nöjd.
Hänt sen dess då? I måndags var jag på marieberg med andréa, mys. Skulle shoppa svart kjol var tanken, det spårade snabbt ur då jag insåg att det inte fanns just den modellen jag ville ha.. hög midja. borde ju finnas, men icke. provade typ en vanlig, knälång svart och drog upp den i midjan, vilken syn. såg ut som jag hade två rumpor och njae... inte riktigt vad jag hade tänkt mig. jahpp, trist gav mig ut på jakt efter hänglsen, men fann ingen lycka på den jakten heller.... hepp. okej, vid detta tillfälle var jag inte alls taggad på shopping längre (shit...) så.. bara för shoppandes skull så köpte jag: en svart-guld bh, silvriga strumpor och en het tunika från Gina - guldochvit. fin! och lösögonfransar till dansen ja! en trevlig dag med Andréa :). Tisdags, igår alltså... Pulkaåkning med: Magda, Sara, Jeanette, Jennifer, Josefin, Danne, Thomas, Tobias, Anton och Marcus. På svarta sopsäckar och madrass; det senaste... haha. så sjukt kul ! farligt också. fetaste blåmärket på min högra rumpa (euhm, skinkhalva?...) jaja. ont har jag iaf. sedan bar det hem till josse för värme&snack. sedan stan; la baguette = kärlek. Kycklingbaguette. Mums! Hem en snabbis, bytte om och åkte til Magda. Myskväll. Det var jag, sara, magda, anton och marcus. Vi pratade, skrattade, brottades, såg på film, åt semlor och hade det allmänt mys. lyckad kväll&natt. Vaknade trött, seg och åkte hem lunch för att sedan att just äta lunch&duscha. Träffade Linn och Andréa; såg film (sjuk film), drack te och åt chokladbollar. Precis lagom för mig, lite lagon trött ja.... Riktigt trevligt och fy tusan va gott det var med chokladbollar ! Mera sånt! Hhaa. Imorgon ska jag träffa Jeanette och Emma, stan-fika-prat., bara ses liksom... längesen vi 3. Synd att wajb inte kan :S. meen den 10:e - ;D.
Gaah, sen äre fredag. Storstan! Jag längtar! Nu ska jag skriva packlista... men; vad ska man ha med sig? alltid lika svårt och lyckas alltid ta med mig alldeles för mkt onödiga saker .... -ler.

Jag vill shoppa:
- Jeans
- Svart kjol
- Hängslen - lila, svarta, vita.
- Klänning
- Skor .....

Borde: beställa klipp&färgtid.
Önskar: att man fick som man ville när det gäller the love..
Vill: sy en tunika/klänning. Men det blir nog mamma som får göra det..
Borde verkligen: plugga matte, spanska, biologi och dans. :S

Många måsten här i livet. -segt. 
Åhoj, nu är jag taggad på avokadoröra... hungrig. Så tuddiluuh, käk nu!
Take care / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0