Premiär!

morrn!

idag är det premiärdags för AVTRYCK och jag är stört taggad!
jag har dock sovit sämst och har sjukt mycket att göra, så jag kan typ inte koncentrera mig på det jag ska , gah. gårdagen var det genrep och fix med det sista. pepp, mys och skratt. sjukt härligt gäng! kommer sakna <3
kom hem rätt sent, omg. sol :O haha. tog det lugnt och fixade med bilder, drack good varm choklad och åt en halv sockerkaka (AA), åt middag 2 gånger och åt mer sockerkaka.. hoppsan.
veckan är späckad med föreställningar, middag på Efesos, firande och annat. Förstår inte hur jag ska få ihop allt...

Nu ska jag göra iordning mig och käka tidig lunch, huuuuuungrig.

Kom och titta på oss!

image133

Ha en mysig dag! Puss Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0