Dans, Passionsfruktjuice och .. 2:a chansen.

Hello ... ! 
Denna helg har jag druckit sjukt mycket passionsfruktjuice, läskigt gott ju ! Det och gifflar, -gör linnéa nöjd-
Igår var det ju Andra chansen; jag är nöjd med resultatet... Sonja sjöng så fint och Sanna, ja... bättre än Jessica iallafall. Jag hade en hemmakväll, så sjukt skönt. Haft en rätt jobbig vecka, somnat på lektioner-konstant hungrig-halka-trubbel. Så; helgen, tack. Såg på Helens små underverk igår, mysfilm. Jag grät inte.... (jag ljuger så bra...)
haha.

Söta Malin fyllde 19 år i fredags, ett stort Grattis till bruden!

Jag borde verkligen plugga lite idag... typ matte, biologi och dans.
Juste! Dans :D. Haha, jag och Magda hade ju en danslektion på idrotten i fredags! Vilken syn....
Killarna dansade ju som sagt till Queen med hattar. Gick förvånansvärt bra. Iklädda: underställ. -ler stort-
Vi började med en uppvärmning, fortsatte med styrka som inte många klarade av, ha!, sedan var det diagonaler och sedan dans. Succé. Samma sak för tjejerna, men utan styrka. Dansen; Moulin Rouge - Lady Marmalade. Riktigt kul var det.. och Christer var supernöjd med oss. Så, vi ska köra nästa vecka med.. ojoj. nice.

Jag har blivit värsta pysselmänniskan på sista tiden... gör egna halsband nu, egna kort med glitter o sånt. Många idéer, mysigt att bara sitta och ta det lugnt efter all stress i skolan..

I veckan:
Måndag - Dans*2, + träna på Antiken, biologiläxa.
Tisdag - Dans, träna på Antiken i aulan med Anton.
Onsdag - Universitetsdag, Dans. Antiken?
Torsdag - redovisa Antiken, kolla igenom inför fredagens danslektion
Fredag - danslektion, snart Mello :D
Lördag - antingen hem till Malin och Sara, mys - Mello o så. Eller till Sthlm för att se genrep och sen hem till Malin/Sara. VI får se...
Söndag - plugg och vila .

Stammarträff ikväll ! (dansjobbet..) Vi ska se på inspelningen av en föreställningen, filmen om oss typ, fika och prata. Hur kul som helst!

Nu ska jag försöka göra nåt vettigt, typ... plugga. Börjar med en dusch.

Skön låt förresten: Everybody dance now. -tihii.

Pusshej!

 
Semla, mini .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0