Helg, Så ska det låta, skööning ..

Åh va skönt med helg.

Fredag kväll, äter jordgubbar -sjukt gott. Taggar inför Så ska det låta nu snart... 20.00. Yeah. Linda Bengtzing är med... jag var även på den inspelningen i höstas (november....) sjuuuuuuukt kul (!!). Så checka i publiken efter en brunett iklädd vårkläder ; färgglad skjorta och vita jeans om jag minns rätt... jaja, det ska jag se iallafall :).

Vilken skön dag idag alltså... yeah. Lyssnade på en massa projektarbetredovisningar... riktigt hett. (Snygg 1 och Snygg 2 redovisade...) vadå dreglar....? (AA). haha. kul! hade även snöbollskrig-sprang en massa-tog galna kort-brottades. Så alltså; en skön dag. På idrotten spelade vi volley och så hade vi gym.. typ. Haha. Jag är stark. Not.
Efter idrotten har jag då spanska... men ..... jag vågade inte möta alla spanjorer som idag var på plats så jag stannade i säkerhet i idrottssalen och spelade lite mer vollley, röj röj! Efter det drog vi upp på stan för att äta glass som jag har tjatat om .... i flera dagar. Men åt vi glass? Nej, eller jo!! Yttepyttelite. Vi hamnade på Bara Vara, sisådär 10 pers kanske. Åt chokladtårta med glass och jordgubbar och drack te. Mys. Sedan gick vi på stan och köpte present til Josse som btw. jag kanske ska hem till imorgon kväll... om jag får skjuts. men jag kan ju alltid cykla som thomas sa, eller inte.... (A).

Thomas är skööön.

Nu ska jag gå till tv:n, kmr sen och berättar mer om vad som hänt...... vilken vecka alltså... haha.

Puss tja.......

Psst. Malin R; het bild . Grr, rabbit ;)



21.09
Hej igen.. härligt med SSDL :P. Men shit va mycket dom inte tog med från inspelningen.... ! Fast det är inte så konstigt, inspelningen höll väl på sisådär.. 2,5 h kanske. typ.. *minnen*

Igår var jag på stan och köpte presenter ... bland annat till tösen. Vilka presenter (AA). Jag är grym på shopping.... HAHA. jaja, det blir nog bra... blev dock en aning dyrt... men det löser sig.

Kryssning på söndag!!!
Fatta hur sjukt kul det kommer att bli... ?!? Hela gänget-schlager-Linda = succé.
Jag taggar ... nu ska jag skriva packlista. Yes! Måste planera, måste ....

Kort om veckan:
Onsdag;
sjuk.. missade biologiprovet och baletten. Jag = ledsen. Vad jag gjorde? Ingen aning, jo... var ute en hel del i solen och mös. Spelade lite fotboll med Isabella som också var sjuk...
Torsdag; skooooola. Matte, matte, = pluggade igen det jag hade missat. Klassråd+lunch= lattjolajban. Svenska.. = lattjo., pratade shit med en massa folk istället för att göra nåt vettigt. Nån som blir förvånad? Haha. Sen hade vi kemi... juste. Åt kexchoklad -ASG. Man blir alltid hungrig på den lektionen... segt. Sen upp och sprang på stan, Ylva så sjuhelsikes långa ben, jag hann knappt med. Ont i fötter och ben när jag kom hem; hade högklackat på mig dum som jag är.. Trött i huvudet. Tidig kväll.

Palla skriva mer .. jag är seg och borde verkligen, med betoning på verkligen plugga... :/. mycket att göra; eng/sve.., matte, spanska, biologi (gaaaaaaaaah.) Hjälp.

JUSTE! Ha! Jag tyckte att jag såg Markus Fagervall på stan igår när jag sprang runt... läste i tidningen idag att han hade en spelning i Örebro just igår?!! HA, så det var ju han . Fränt. haha... Jag har ett öga för att se kändisar.

Avslutar med en bild från SåSkaDetLåta-inspelningen;

image24

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0