Kryssning imorgon!

Hallå hallå....
Idag har jag mycket att fixa.. gick upp redan 08.30, har; duschat, slagit in paket, dammsugit hela huset...
Ska; städa lite till, skriva packlista, packa, PLUGGA, och en massa mer...
Är sjukt taggad inför morgondagen... poppar Linda och verkligen taggar.  Älskvärd.

Nu måste jag fortsätta, skriver mer sen.. om  jag hinner :$ . Pusshej!


16.25

Gah. Jag äär tokstressad. Pallar inte allt plugg... jag ska sätta igång nu ordentligt. Tror inte jag hinner åka till Josse ikväll vilket känns sjukt trist. :(.. Svårt att fixa skjuts o så.. så seegt.
Haha igår på Willys; fy fan va Erik är klockren! Störtskön. Han tyckte jag och mamma såg uppklädda ut xD ! Vilket skämt. Vi såg ut som yrväder och skrattade åt allt. Han tyckte vi var knäppa som skulle åka på en schlagerkryssning, han ville absolut inte följa med (haha!) men han önskade oss en trevlig resa och log sitt varma leende. Okej, lite svårt att återberätta märker jag, men kul var det... -småler.

Fick en present av mamma förut, kul att jag gått och kollat på "denna saken" länge... Mamma är bäst. Ett schlagerspel -studsar högt. Wiiiho. Nu ska jag bara hitta nån att spela det med, -ASG. Tar med det på kryssningen, kanske nån som vill spela med mig.............. (AA).
 
Var ute lite i solen förut, skönt. Tog några vårbilder. Sommaren närmar sig ....... 

 Snödroppe. Fin. 

Okej, seriös pluggtid nu. Vill inte. Hinner inte. Hjäääääälp.
Tänk på kryssningen = kärlek.
Tja så länge.... / Linnéa.


22.11
Nu är jag trött... konstigt. Har ju inte gjort så mycket idag... iallafall inte det jag absolut var tvungen att göra: plugga. Har lyckats gjort allt annat känns det som... vilken skämt. jisses. Nu är allt folk hemma hos Josse, hoppas dom har det mys. Hade gärna vart där... men icke. Nej, jag har.... gjort nåt. Packat typ... och kollat lite på tv, kollade på Stina; Lena&Orup gästade programmet - och dom körde en liten snutt av Månsken i Augusti. = sommarkänslor.
Var även inne på Fröjdans sida för att kolla in om sommarjobb (dans) och såg att audtion är nästa helg (!?! HJÄLP.) jag är ju hemma den helgen, ska ju till Sthlm för att vara värdinna på Mickes 50 årstillställning... sista anmälningsdag är imorgon, så tajt med dig... har försökt fått tag på Anette. Hoppas på svar.. det måste ordna sig ... fasiken. Kom in på nån modesida och hittade helschyssta kläder.. och helgalna dessutom. Kul.. här kommer några smakprov..

<- Ruskigt taggad på att köpa alltså... finns i svart också. <- Het bikini. Måste nog ha en sån kropp för att bära upp den bikinin.. men het.
<- finfin grå klänning med silver = partydress perhaps. <- jag är svag för vita lite oversize-klänningar.. är den inte söt?
<- helspeejsad baddräkt - "Flamingo Park Suit" 1649 spänn.... <- rosettprydd. söt..

Nu ska jag fixa lite till, sedan sova.. lång dag och natt imorgon , kmr bli så röj! Hörs imorgon innan jag drar....
That´s it people. / L.L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0