Kryssningen - Bruna handdukar is the shit .

Pust. Blogga ja, det var tanken... då börjar vi med kryssningen (L).
Hm. en vecka sen och det känns som igår. Har nog inte riktigt hunnit återhämta mig efter allt *pangpang*, vågorna, dansen, karaoken och allt annat. Det var en mycket lyckad kryssning. Jag åkte med mor min, men henne såg jag inte mkt av... Var mest med gänget (ni vet vilka ni är ..) och vi hade det sjukt kul! Kvällen den 18:e : det skrattades en hel del, vi sjöng karaoke - Jag ljuger så bra+Alla Flickor, kollade på Californiashowen, efter ; den stora showen med artisterna: Linda, Rikard Herrey, Magnus Bäcklund, Kikki Danielsson, Cosmo 4. Riktigt kul! Linda var ju såklart skönast med klockren sång (åh . älska Om igen...! ) och störtsköna kommentarer som tex. "Hej Malins föräldrar!" Helt spontant mitt i låten, verkligen sååå Linda-aktigt. Kvällen fortsatte med dans*1000, för shit va vi dansade....! Makalöst. Kul-röj på golvet. Blev sent, sängen var obeskrivligt skön - sov gott och vaknade trött. Haha.
Dagen efter.... vad hände då? Gänget drog runt på båten och hängde, taxfreen - Konferensrummet . Yey.
Träffade Linda vid SPA:et och firade henne på vacker sång och grymma presenter ! Bra present vi köpte asså ;)...
Utdrag ur Lindas brev:


Och nu till det viktigaste... Tack till er alla underbara som firat mig på min födelsedag i dagarna 7.... För alla presenter, blommor, kort och inlägg på hemsidan! Jag kan inte tacka er nog.. Emma-speciellt tack för din suveränt ihopklippta DVD! Men ni är alla i mina tankar, pussar och kärlek.... Jag har det extra fint i mitt hemmaspa nuförtiden.. jag säger bara, bruna handdukar!

HAHA. -ler stort. aa, dom bruna handdukarna var inte lätta att få tag på asså... sjukt.
Så, hela kryssningen var verkligen superb. Tack Gänget och Tack Linda,   kärlek.


- Jag och Linda utanför SPA:et. - Så söt. - Öser järnet. - Gänget. - När hon fick presenterna.

Myyyyyys på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tjoho! Vilket röj asså *Pang Pang* Måste bara berätta syrrans kommentar till bilden på gänget "Det ser ut som ni rökt på!" -ASG- Nästan värt en applåd -ASG- Ha det bra tjejen;) Pusspuss <3 /Emma

2007-03-25 @ 22:16:51
URL: http://nogg.se/bengtzinglove
Postat av: Sofie

woho ! <3 tack för allt, lite sent kanske (a)

2007-03-31 @ 22:51:14
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0