Stökigt rep

"När trollen har samlats från öst och från väst, då vet hela skogen att dååååååååååå är det FEST!
-Där cyklar vår häxa och kråkan är me och under ett asplöv där trippar vår fé."

Underbart galet rep idag med hela gänget. Oj vad vi skrattade och oj vad jag är trött nu.
En halv gran var allt vi hade. . . men en fin sådan!
Innan rep var det skoldag, jag skrev sedan lite på ett dansinfopapper till Öppet hus, hade balett där vi hade stång och sedan stretch vid stång. Fy fasiken va ont det gjorde och va ont jag kommer ha imorrn. Oj säger jag bara.
Vårkonsertsmöte, ganska så värdelöst. Men det ska bli kul såklart. "Risbergska forever... back to the future." What about; Jorden går under och flykten till Mars? Låt: Life on Mars. Den var bra va?
Efter det var det dags för en fika med en otrolig vän. Underbart är ordet. Tack för allt........

Sovsäcksdans är kul.

Nu ska jag sova bums. CPlång dag imorrn. 8-21. ORKA?
åh usch. jag är nästan illamående... eller nästan. jag är det. usch.
Godnatt.
jätteont i hälarna, svanskotan och rygg. och knä..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0