...

Det är ganska mycket orka över att jag typ inte har någon aptit ..
Att jag inte är hungrig .. lika ofta..
Jag äter - det gör jag., men det är inte lika kul.. inte lika gott.
Kroppen och jag är skör. Jag är väldigt känslosam just nu och hinner inte med allt det jag ska göra.. vill göra.
Den här veckan kommer jag leva i min lilla bubbla, så jag kommer tyvärr inte hinna med att höra av mig till alla jag vill.. Men jag tänker på er! Och älskar er.

Tack för kramar idag.
Jag är på gång... envis som jag är. För envis...
Eran Linnéa

Kommentarer
Postat av: Marre

"If you're lost, you can look
And you will find me
Time after time
If you fall I will catch you
I'll be waiting
Time after time"

Var rädd om och ta hand om dig. Vi hörs när du får tid att andas, du vet att jag väntar vännen. Puss&Kärlek

2007-10-09 @ 00:07:45
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Emma

Hejar på dig! Vet att du kan om du vill...men kom ihåg att ta det lugnt också! krambäst

2007-10-09 @ 07:32:33
URL: http://vattengalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0