Död fisk

Giv mig ork.
Giv mig styrka.

Dagen har varit lång och jag har ont. Speciellt i fötterna..
Dans i cirkus 8 h gör en trött.. eh ja.
Och typ förkyld är jag också.. dethållerinte!
Men... f-linjenrepet gick bra, lite strulig musik bara - enligt mig. Och vi har satt koreografi till det mesta inför lördag. skönt! Mycket skratt - mycket kul. Sen var det dags för söndagsträning, jag var typ då redan slutkörd. Men körde på.. 2 h modernt med Tuva. Fin dans, kul övningar. Och jobbigt..
Väntade på 21.15 bussen på mitt nuvarande hem; Markurells.
Tillsammans med den sköna damen M. OPA OOOPA, OPA OPA! *jag bara garvar*
Jag börjar med dans imorrn bitti kl. 8.
Så, som sagt.

Giv mig ork.
Giv mig styrka.

Tack för löve. Tack för stöd.
Grattis till alla Birgitta på namnstagen! Speciellt Bengtzing, du vara saknad, ja!
Puss på alla..... opaopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0