Feel like a degklump

jag har oooooooooont i halsen. och är hostig. jag vill inte. jag orkar inte.
jag har inte tid.
måndag dag.. började med dans. hoppsan vilket humör.. ojoj. lång dusch, gött! käk och sen biologi. lekte med ett skelett och skickade kul mms. . . . borde göra mer vettiga saker på lektionerna. nåväl, sen på idrotten så körde vi 70 tals-disco inför klassen - kul! svettigt och galet. hade idrott, käkade och åkte till markurells. hängde där med sjuuukt många barn, en galen mike och annat. sov en stund och hade sedan modernt med gunilla.. mådde inte så bra, men rolig lektion. sen var det rep... inför fredag.
min vecka:
kom hem 22 idag, kommer hem.. 22 imorrn, 21 på onsdag, runt 21 på torsdag och fredag.. ja runt 22-23.
ORKA.

nåt som är KUUUUUUUUUUUUUUL är att imorgon får man veta vilka låtar som kommer med i Melodifestivalen 2008! JAG TAGGGGGGAR. missar dock presskonf. Heja Bengtzing!

'sch. måste sova..
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Marre

Puss på dig degen! Hoppas du har en grymmisch dag! :)

Kom ihåg att andas också och ta hand om dig.

2007-10-16 @ 17:21:12
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0