GRATTIS MARRE !

Ja må hon leva. Ja må hon levaaaaa.
Hoppas du har och har haft en underbar dag. Du är otroligt älskad och saknad.
Löve you gammelmormor. ♥

image213  kärlekkärlekkärlek.

Krångel inför morgondagen med biljetterna till Melodifestivalen... orka!
Och orka att studentmössan ska vara betald imorrn, eh . . . .
Är helt slut.. pallar inte 8-20 dagar.. Min fot är helt svullen och jag får stört ont av att gå på den.. så jag hoppar fram. Ska lägga mig snart, ska bli skönt. Har haft rep idag på Konserthuset; gick bra.. Skönt att köra igenom på plats för att se med utrymme och så. Imorrn händer: skriva loggbok, mejla folk. Sen är det svenska- fix med N.P, handledarträff, slutar.. Till Marku. för att sova och plugga.. Dansa mellan 16.40-18.00 och 18.10-19.40 och.. auditionen (spex..) 20-21.. Hem med buss. = DÖD FISK. *ler*

EN KUL GREJ:
Fick reda på idag av min mamma att en viss Bengtzing ska till Ö R E B R O den 28 okt.
Bröst och Prostatacancer-gala. TOTALLY CRAZY! hade jag ingen aning om...! Men fatta nice.
Och det bjuder jag Marre på som present................ tagga!

Ta hand om er. Puss!

Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Du är tokig hjärtat. TOKIGT SÖT!!!!! :D Satan i gatan va kul. Gammelmormor ska shaka hela natten lång ;) Längtar som en gnuuuuuuu!! :D Pussar&Kärlek till dig min älskade vän!

2007-10-18 @ 00:52:27
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0