helgen är över.

den här helgen har varit lugn och skön. gillagilla.

Fredagen med all dans gick jättebra och det var skoj! Åt en massa god mat, umgicks med vänner. Kastade löv, myste.
image245
Hela gänget; Battla... haha. Eld och Luft. Stört skönt gäng!

Lördagen spenderades hemma med städning.. jag läste lite. Tog det lugnt. Var ute i solen. En slapp dag.. Oerhört skönt.
Idag har jag varit och simmat/badat och solat med Emma och Jeanette. Vi spenderade ca. 3 h på G-vik och det var mys. Åt pommes, pratade och som pappa sa; Järngänget träffades..? yes!
Sen träffade jag Linn och Andréa, på tok för längesen.. Pratade och pluggade lite. Drog till Mosjö kyrka för en körkonsert med Risbergskas Vokalensemble - duktiga!

Lite bilder..
      
1. Ja, jag vet att jag är omtyckt.. *haha*. 2. Söta Ellen (spelade cello på konserten). 3. Ja, som sagt. Stört skönt gäng. 4. Kristina och jag. 5. Thomas är någon jag gillar, ja. 6. Amanda är sweet. 7. Lovely.

Dags för v. 43. Kulturvecka.. tjohooooo. -not.
Eller ja., både kul och tråkiga saker..
Nu ska jag käka nybakade bullar och dricka mjölk .. hoppas det är nån bra film på tv..
Och yeah, såg att Prison Break ska börja snart igen - äntligen!

Puss & klös från mig, en hostande Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0