Helgen var LÖÖÖVE.

Helgen kan bara beskrivas LÖVE LÖVE LÖÖÖVE!
Som sagt. Stockholm och brudarna. Tack!

Igår var det plugg på förmiddagen med Linn.
In till stan vid 15, träffade Mia. Dans mellan 16-18 - kulkulkul. Sen AVTRYCKshäng; vi åt : glass, chokladsås, maränger, kex. Mums. Och vi såg vi på film, *garv*. Det var riktigt kul.. Hängde kvar med Maria och Mia, 11 frågor... hihi. mer glass. mys.
Hängde kvar .. med Mia. Pratade..... tack. Pommes och hem med buss sent.

Idag måndag. Började med modern dans. Sen samtal med Monika. Skönt. Till skolan för lunch och sen taxi till Eklundavägen 1. För studiebesök där.. Vi hann med ett besök på Max, kaffe! Hade en liten kris på dagen.
Drog till Markurells. Vad gjorde jag där.. hängde med folk. VAR teknisk (bli inte förvånad Malin R..)<-- hjälpte M med datorn alltså.., åt, lekte orm och jagade barn - tog näsor och gömde. åt glass... fnittrade. Sen modern dans. Jag är dålig. Så känner jag ungefär. Så nu går jag och lägger mig.
Kul: dansoverallerna är klara!!!!!!
Jobbigt: stört mkt extraträning inför 19 okt. fasiken att man åkte på det......

Godnatt Sverige.

Kommentarer
Postat av: Marre

Godnatt vacker! Finns alltid här för dig. Alltid. Du är prioriterad. Puss puss

2007-10-01 @ 23:26:27
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Malin

VAR teknisk.. HAHAHA.. Eh jooo, jag BLIR faktiskt förvånad, söt Nea.. Chockad varje gång du kan nåt sånt =) I´ll be Proud :D
Kärlek!

2007-10-02 @ 01:14:40
Postat av: Linn

and I know that I'll love you, for as long as you let me.
24-7 Lillan, det vet du <3

2007-10-02 @ 17:47:10
URL: http://jihnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0