Julstök. Julbök. Troll hit och dit. Svavelrök. Trampmobil.

aa, det är bannemig dagens ord: TRAMPMOBIL av och med Mia.

- Jobbat idag på mammas jobb med Jeanette. Stört ont i benen efter att vi har stått så länge och arbetat hårt .. . bilder kommer, haha.
Det var en kul dag med mycket prat, kaffe-choklad-bullar-bilar och skratt. Kärlek.
Vid 14 åkte vi till skolan och lämnade pengar. Rullade dansmatta och repade inför morgondagen. Yey. Åkte upp på stan.. köpte lite stuff inför morgondagen på Alibaba och sen till M. Prat med M om Tea, Avtryck och annat.

Dagens kvällsmat: Äppelpaj, vaniljsås, chips, banan och vatten. <-- HHAHAHHA. Sweet!
Inga kommentarer., *ler*

Balettade ytterst lite, bara kollade igenom det inför Julkort. Och vi fick papper om en massa rep i december.. jag längtar inte till dec. alltså.. shiet  va mycket det är då. Men samtidigt så ska det bli kul med allt, men ojoj.

På gång..
Kulturnatten! AVTRYCK kommer vara med.. tjoho! Och Dansp. kommer vara med. Och F-linjen kommer vara med. Alltså, kom och titta den 16 nov. - Konserthuset. Yeah.

hihiihiihihihiihihiihihiihihiihihi.

Usch.... jag har ont i min fot och hostar typ ... ihjäl mig. Orka bussresan hem, höll på dö.. och orka att klockan är apamycket. Jag borde sova.. känns som jag har glömt nåt. Måste packa en massa till morgondagen - FN-dagen.. Ska dansa.. Förvånad?
Nej, tänkte väl det.. men det är skojskojskoj!

Ska planera lite Julstök och vit rök, eller vart tog julen vägen innan jag sussar.
Hm. Orka leka Kishti imorrn alltså.... men ok!

Jag älskar er. / L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0