kanelbullens dag

Torsdag. Ganska seg början på dagen med biologi och historia. Men dock i het outfit...
image232
yes! våra overaller är klara. Svarta med guldtext. Goldbrudar aight!
Drog sedan upp på stan och köpte block, pennor och tights. Åt lunch på la Baguette och träffade Maud en kortis; saknad! Tog mig sedan till Markurells, fast först fick jag en sån här på stan av donken, yeah 8-)...
image233
den var god. jag pluggade lite och pratade med folk.
Rep-träning med f-linjen 16.40-18.00. Gick bra., fin dans!
Jazz 18.10-19.40. Puh, sketasvettig. Kuuuuuuuuul. Svårt. Kulturnatten... och 19 nov. Detärnice!
Hem med buss. Trött.. käkat. Checkat Heroes. Msnar.. planerar 13 okt. med låtar, tänkbara outfits osv...

Love you all.
Imorrn är det fredag! JISSES. helg, tack gode gud.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fattar inte hur den där bilden kunde se grön ut i min telefon.. HAHA.. Nu ser jag ju klart och tydligt att den är svart =) och HET :D på en Het tjej ;) Läckert Nea :D
Kärlek / M.

2007-10-05 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0