Mjuka, fina fötter. Hostar och är glad.

abou folket.

jag har varit hos ulla, *nöjd*. Så nu har jag helt sjukt mjuka och fina fötter. Så stört skönt.. och behövligt. Man går så lätt nu, som på små fluffiga moln.
Idag var det FN-dagenfirande. Dagen började med att vi värmde upp och fixade till oss. Föreställningar kl. 11 och 12.30. Gick jättebra och vi fick höra många positiva kommentarer efteråt. Kul!
Jag dansade med en halstablett i munnen och vattenflaskan fanns i närheten.. för det är sinnesjukt, jag hostar och hostar. Och snorar.
Men är glad. För höstlovet kommer bli grymt.

Fatta nice:

- träffa Marre och gå på gala, Bengtzing. Vi ska rocka!
- dansa street och show. kuuuuuuuul.
- träna inför kulturnatten med avtryck.
- kanske jobba lite..
- hänga med emma, jeanette och malin.
- hänga med linn och andréa.
- klasshäng?
- sthlm torsdag till fredag. ev. till lördag.. träffa babes, bengtzing .. blir grymt.
- sen måste jag hinna plugga...................................... orka.

Och Teadans kommer bli stört kul och BRA!

Torsdag imorgon... konstig skoldag. Föreläsning och uppföljning.. hm.
Ska inte på dansen imorgon , känns VÄLDIGT trist.
 


Nu är det dags för Heroes och mera glass....!!!
ALLT ÄR VÄRSTA MYS.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lätt tummen upp för dansen idag! :D låter najs med fotvård jö. Mm vi ska också på föreläsningen i morgon, sägs att den är bra. Ses då! krambäst

2007-10-24 @ 21:21:01
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: Emelie

När på höstlovet är det rep med Avtryck?? :O
har vi fått tider änn om det??
hoppas du får ett bra höstlov!
vi måste höras av!
puss

2007-10-25 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0