Mycket på gång!

Ojoj. Det är mycket på gång och det har hänt mycket.
Jag mår jättebra!! Är fortfarande sjuk men livet leker just nu - så jag bryr mig inte om hostan.. fast det är jobbigt att man inte får sova så mycket som man vill, behöver.


Idag har jag dansat, först var det hiphop mellan 14.30-16.30, stört kul! Jag kom dit och tänkte gå direkt. Orka liksom tävlingsdansare på HÖG nivå o så kommer Linnéa Lindgren, hej jag dansar inte hiphop.... men det gick bra! Och det var så sjuukt kul. Drog direkt vidare till La Baguette, för baguette och sedan til Entré. Nostaaaalgi.
Saknat det stället, HAHA. Klass med underbara underbara Maud mellan 17.10-18.40. Kändes så bra att dansa showdans med gänget och Maud igen.. något jag verkligen saknar. Det är så skönt att bara kunna dansa ut och ösa järnet.
Aa, måste börja där i höst.. får tokslag annars.
Hem med buss, planerade morgondagen på bussen...

För imorgon ska jag:

- till tandläkarn.
- jobba på mammas jobb.
- hem till emma för myskväll med dom bästa. , sover kvar.
Onsdag.. blir det dans?..... Måste prata med Eklund..

Och på torsdag åker jag till STOCKHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLM.
Det ska bli oerhört kul...
Shopping och mys med Malin på dagen, på Så ska det låta-inspelning på kvällen .. btw, så är det gryyymt coolt att det är exakt ett år sedan vi var på Så ska det låta inspelningen med Bengtzing.. 1nov. Hem på fredagen runt lunch.
Fredag kväll - träffa Linn och Andréa hoppas jag.

Lördag och söndag... GAH. Pluggpanik råder....................

Kärlek L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är grymish coolish, the date asså...
Det är 1 år sen vi träffades för första gången :P Galet.. vilket datum =) hehe
Love U!

2007-10-30 @ 01:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0