Oktober den elfte

Hjälp va tiden går snabbt! Hösten är här. Och det skulle tydligen snöa idag.. inte än, men vem vet... i natt kanske.
Som min lärare Lena sa idag; Titta det snöööar! jag kollar ut och konstaterar; Nej, det är en vit lastbil.
Hm........ Historiaprov igår. Gick okej. Sen redovisning på historian. Gick okej.
Idag - prov i biologi, gick inte alls okej. Nog det sämsta jag har gjort. Känns piss. Redovisning i religion imorrn. Sen är det över. För den här veckan. Ska bli stört skönt med helg... "To much."
Fredag; kl. 15 -rep inför lördag på Svänghjulet. Sen hem, en sväng till Marieberg för att kolla om det finns några klänningar på GT.. Kvällen; filmmys med Linn och Andréa.
Lördag; sova ut. Runt 15 kanske, till stan för att säga hej till dom på 50årsfesten och så. Hem till Maria för käk, fix, piff & taggataggatagga. Runt 21.30-tiden dansar vi. Yeah!
Söndag; SPEX-audition mellan 12-13. Käka. Söndagsträning mellan 16-18 med Johannes, kul!
Annat; GRATTIS till Emma och Thomas som klarat teorin i veckan, ni är grymma <3.
Kul att träffa Marita i måndags, saknad. Villesöt börjar bli stor.... wooh.
Fick gulligaste sms:et i tisdags. Åh. Blev så glad. OPAOOOOPA - I love you! jagärnyfiken!

Ska läsa igenom religionen nu.. måste fixa med talet ihelgen kom jag på.. hm. pust.
Take care. Kärlek. / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0