opaaaa opa

hallåj.
söndag idag.. gick och la mig sent igår, såg nån film.. som var bra. så... det blev lite stressigt imorse. men nåväl.
tog mig till universitetet. studentspexaudition. 8 sökande... det var kul. :)
miagalen (för det är hon, så lööövely <3.) var där, jag körde diagonaler och det var en kul timme. tack <3.
käkade hos mormor, längesen man träffade henne... och gick sedan till markurells för söndagsträning. jättemysig promenad dit, fint med alla höstfärger. mysmysmys.
mellan 16-18 var det söndagsträning med johannes. grym lektion på alla sätt.. jag är inte bra på street, men det var nice!
hem med far, skönt...
det blir en lugn kväll.. jag är trött. och det är måndag imorgon, hjälp va tiden går fort.
ta hand om er.
Kramar Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0