Prison Break

najs. najs. najs.
Kul att det har börjat igen.. jag satt som klistrad. Wooho. Spännande!
Jag åkte ju som sagt in till stan förut idag.. men åkte hem ganska snabbt igen. Lite telefonsamtal under eftermiddagen, Eklund.. Catharina.. Amanda.. och Jeanette som var på virrovägar..
Lite planering inför onsdag och Indienmat o så.. Imorrn blir det Operation Gambia för hela slanten. Jag och Jeanette ska jobbajobbajobba på mammas jobb mellan 8-14. Sen ska jag till skolan för att rulla dansmatta och repa..
Sen till M för att prata lite med M om framtiden... Sen baletta - no, bara kolla på .. om jag inte drar hem..

GULLIGULL är Malin Rosén.

image257
jag måste klippa mig.. hm. skåda mysig tavla i bakgrunden. På M, as always..
med...;
nåväl. jag tänkte sova nu så jag orkar med morgondagen, men jag är verkligen vrålhungrig. ORKA.
men sov så gott söta ni. / Linnéa


Kommentarer
Postat av: Malin

SOCKERSÖT är Linnéa Lindgren =)
Btw, grisens kompis ekorren har inte kvar sina ekorrstrumpor -snyft- HAHA..
Kärlek till dig :) Gonatt!

2007-10-23 @ 00:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0