Tjiiiiiiiingeling...

Oh herre jissaness vad jag är seg. Hjälper inte ens med allt kaffe jag har hällt i mig .. jag är *död fisk*.
Gårdagen var lövely.
Åkte hem till Emma på eftermiddagen och vi myste. Åt good lasagne, heja! Och folk började komma vid 19. Vi blev väl runt 10-12 pers. Jättemysigt! Gott med chips, kul med galna filmer. Det blev sent.. den största delen av gänget drog runt 03, men jag-emma-malin-jeanette-danne-thomas var uppe och kvar till runt 05.30... Eller ja, jag-emma-malin-jeanette sov över, men T och D cyklade hem där på morgonkvisten. Galet.. .

Det var verkligen väldigt mysigt.

Wiiiiiiiiiiih. jag vet inte riktigt vad som händer.........

En grej som jag vet är att, orka egentligen... Men, Nickelodeon-vinnarna har utsetts och Linda vann rap-tävlingen. Så GRATTIS till henne.

Galet att jag gick upp vid 06.30 igår morse och gick o la mig runt samma tid imorse.. kommer somna lätt ikväll. *skönt*
Hostan är fortfarande jobbig, verkligen... orka att jag kommer hosta på inspelningen imorrn :S. Får hosta när det är applåder, jag menar, det är ju lätt att bestämma när man ska hosta och inte... höhö....

För imorgon smäller det. Tar bussen till Stockholm för shopping, umgås med dom bästa och gå på inspelning av Så ska det låta.
Oh, måste packa lite....
Oh, måste plugga lite...
Oh, ska bara blunda och vila huvudet en stund på kudden först.

Vi hörs sen.
Kärlek . / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0