Tjing!

Hej på er alla..

Just nu har jag lunch och har precis ätit en skum kotlett... hm. Är på mammas jobb och får tokslag på alla pärmar. Ont i ryggen får jag också av att bära alla.. det är ganska tungt.
Cirka 190 pärmar när jag kom hit imorse, och jag har väl runt 80 kvar. Bara att jobba på.. Men först ska jag sätta mig en stund i massagestolen.
Orka att jag har lite träningsvärk ifrån igår...

Och till en KUL grej.
Jag har bokat biljett till Stockholm International Horse Show!
Brudar här kommer jag. Bengtzing här kommer jag.
Jiipppppppppppiyeeeeeeeeeeey. Söndagen den 2:a dec kommer Bengtzing rocka Globen med hjälp av oss, The Bengtzing Crew. 

Ikväll blir det mys!

Kärlek L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Orka att jag redan visste den roliga grejen =)
Men SUPER att du har bokat nu =) -APA GLAD-
Kommer att bli fett najsigt :)
Kärlek / M.

2007-10-30 @ 13:20:11
Postat av: Emma

Ska du se på hästar :O madre ;P hehe

2007-10-30 @ 14:20:01
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: Sofie

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee DDD DDD DDD .. DU KOMMER :D Kommer du dagen innan också (A)?
Kääääääääärlek. Ses på Torsdag!

2007-10-30 @ 17:26:10
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0