I like it!

jag är hemma frisk (!!!!!!!!!). tack alla för att ni bryr er, sänder kärlek till er. kanske därför jag mår sjuhelsikes mycket bättre idag, okej,. jag är inte helt frisk, men skam den som ger sig! imorgon ska vi rocka norrköping, kom snart jag är desperat, är där, *ler*  och åh, marre-milla-sofie, finaste grejerna vi har DDD.

har sovit sketans mycket inatt och idag, har nog sovit för mycket, för jag känner mig inte utvilad :S, menmen. håller på med PA och en kostnadsplan, planering, skriver loggbok o så.. borde verkligen plugga en massa annat, men mja. orkar inte. kl. 17 blire party, taggad!

Kärlek till er alla, hoppas du har en bra dag! / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0