Back!

Nu är jag tillbaka i gråa, trista Örebro.
Helgen har spenderats i Jönköping med Malin och Marre.
Det var verkligen underbart, behövligt och mysigt.
Lördagen stavades sol, så det blev ett besök i Stadsparken. 
Där promenerade vi runt, åt glass, satt i solen och pratade, tittade på djur, tittade på barn och annat mys.
På kvällen drog vi hem till skogsmullen (sweet-Carro) där vi checkade in Körslaget, och precis som vi visste så åkte pudelbitchen Linda ut.
Men det var schoooft att se. Vi kollade på Utlämnad och småsnuttar av annat och mitt i natten åkte vi hem genom skooogen. 
Idag var det inte lika bra väder, så vi hängde inomhus och softade.
Inte roligt att åka hem.. hem till vardagen.
TACK för helgen..
Ni är verkligen ren kärlek.

Vad har hänt annars då?

Veckan.. ja, i onsdags så fick vi akut åka in till Arken Zoo för att köpa medicin till våra fiskar som blivit sjuka, vi hade pilates, jag var på sminkkurs och så var jag ute och åt med Linn&Andréa på Hellas och det var verkligen supermysigt!
I torsdags.. så pluggade jag en del, hände väl inget speciellt.
Fredagen stavades klipp&färgning, bort med en hel del hår.. klippte ut, klippte upp och gjorde slingor.
Skönt.. sedan till stan för att träffa lovely friends, gå runt på stan och mysa.
Köpte skor till studenten; snigga och en sweet klänning.
På e.m och kvällen så var det dans för hela slanten.
Gemensam Fördjupningslinje-föreställning och med allt vad det innebär.. haha.
Tur att solen sken!


Nu ska jag lägga in bilder på datorn från mobilen.. och jag borde sova snart.
Suck..

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0