Dans .

Ja, nu är det bara Vårkonsert och dans som gäller.
Lever i den bubblan just nu, och allt annat har jag blivit tvungen att skjuta åt sidan, alla tankar..

Vårkonserten är hur kul som helst, men åh så trött man blir.
I både kropp och hy, inte kul med 3 omsminkningar på en föreställning..
Vi körde igår 3 föreställningar, och de gick jättebra.
Lång dag igår alltså, klockan 8.00 träffades vi och jag kom hem 00..
Då pratade jag med Linn en stund, det var otroligt mysigt!
Och vi räddade en padda.
En helt sjukt stor padda.

Till idag så är det lite saker vi ska tänka på och några små ändringar ska göras..
2 föreställningar idag - jag taggar!

Har precis duschat och ätit frukost.
Den duschen var bland de skönaste jag varit med om, haha.
Så sjukt mycket spray, fetsmink och ja G L I T T E R (förvånad ...) i hela håret...
Och på kroppen..

Vad jag borde hinna med att göra:

- hälsorapporten.
- idrottslektionen.
- dans med Sara på söndag.
- svenskarecensionen.
- RoReNa.
- alla sökningar ska in i veckan..

image489


Hoppas ni får en underbar lördag  ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas du mår fint, showen verkar varit grym :D
Saknar dig och vår älskade elit.
Puss på dig fina du!

2008-04-05 @ 16:36:04
URL: http://nnathaliep.blogg.se
Postat av: Emma

Tack för en underbar konsert igår! Du kommer förstå nästa år hur fruktansvärt sorgligt det är att sitta i publiken och längta tillbaks, när de bara spritter i benen och man vill upp och sjunga/dansa! Men man blir också frutkansvärt stolt : ) riset i mitt hjärta. Alla var sjukt bra igår! Hoppas kvällens konsert gick toppen och att du får vila nu närmsta tiden.

2008-04-05 @ 21:00:24
URL: http://popsickness.blogg.se
Postat av: Therese

SNYGGING!!
Heja dig med allt. Puss!

2008-04-10 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0