Finally Friday!

Jag sitter och skriver om mig själv och mina visioner.
Går ju sisådär bra om man säger så.

Det är äntligen fredag, alltså H E L G.
Det känns underbart bra och jag tror och hoppas på en bra helg..

Jag har:

- lämnat in recensionen och RoReNa.
- skickat iväg ansökningar till: Kulturama, Lunnevad.
Det känns bra.
Känns mindre bra att skriva på den jag gör nu, den tar tid,
och ja är egentligen onödig.
Tyvärr.

Imorse klockan 9 var det frukostdags hemma hos Linn.
Mys med Linn och Andréa, åt gott, pratade & vi bara njöt av att vara tillsammans, vilket händer alltför sällan nuförtiden...

Jag ska äta lunch snart med mor, sedan ska jag in till stan för att handla lite presenter och träffa Magda, Emma, Malin och Jeanette. Lovely är ordet.
Och när vi talar om Lovely... så kom jag att tänka på ..
att nästa vecka blir jag faster igen!, om beräkningarna stämmer det vill säga.
En Viggo/Love/Lowe eller Lovely/Loveli kommer födas och det känns underbart kul!

Sommaren 08 bör planeras. Undrar om min bror kommer genomföra det han funderar på?
Det kanske isåfall innebär jobb för min del. Hm, tveksamt.
Sista sommaren ...

Kvällen kommer spenderas hemma hos Maria för firande av henne,
PINK PARTY !
Skoj! Kanske lyder det en utgång, vi får se hur kvällen ter sig..

Hoppas ni alla får en underbar dag!
Puss & Kärlek . / Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit ska du bli faster :O?! Vi snackar på tok förlite nu mera, har inte en aning om vad du gör :(. Men idag ses vi!!

2008-04-11 @ 13:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0