hello!

Vilket strålande väder Sverige bjuder på, jag blir glad!
Trots att jag har en hel del att göra,.. tänka på.., så kan jag inte annat än att le..
Våren är här, sommaren snart.. studentmössan har jag hämtat ut.
Det närmar sig, på riktigt..

Gårdagen var härlig.
I skolan så var det som vanligt, vi gjorde rent akvariet och ja lektioner.

Checka in en av våra malar....
image498

På idrotten dansade vi en hel del och avslutade med volley med ett skönt gäng.
Jag drog sedan in till stan där jag konverserade en hel del med M&M.
Malin är för skön alltså.. Störtdiggar henne. Blått hår och Florida is the shit.
Fick intyg av Gunilla och Miasöt. Mia och jag gick sedan en sväng på stan i det soliga vädret och checkade in utbudet, mest på klänningar. Tog oss sedan efter många om och men (öl?..) till Bredbar där vi åt goood mat och kollade på folk. Vidare till... Java. För efterrätt. Cheesecake, MED glass! Två i ett.
Jag var glad, om man säger så.

Idag så.. försov jag mig. Eller jag sov längre än vad jag hade tänkt.
Hade lektioner... dansade bland annat bugg, KUL!
Sedan till Entré för lite show, härlans att Maudan gillade föreställningen i helgen..

Pluggar lite just nu., helt sjukt mätt efter grillning i solen med familjen.
Lyckades även tjata till mig banan med choklad, muuuums om man säger så.

jAG vill träffa ER..
helgen?!?!?!?!?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vill träffa DIG.

2008-04-22 @ 23:02:23
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0