Måndag

Dagen började med frukostglass med Linn inne i stan.
Rebecca kom på mig.., ringer och frågar om jag äter glass till frukost..
Kul att jag precis innan hon ringer sa; tänk om nån i klassen ser mig nu...?
Vidare till tandläkarn efter mys med Linn, tog ut tandställningen,
sedan så fick jag skjuts till skolan av pappa.
In i svenskasalen och möttes av tusen grejer att göra under våren.
Vill du ta kål på oss Lena Lindgren eller vad?
Skrev på ansökan och om fiskarna., ringde en del samtal och tog mig sedan till Markurells.
Eller, jag fick skjuts av pappa, haha.
Vilket väder det har varit idag, hjälpans.
Åska, blixt, sol, regn, hagel... sol. Vacker blå himmel.
På Markurells skrev jag klart ansökan, pratade med Mia, .. vi gick sedan och åt god mat och gick på stan en stund. Så skönt att umgås och prata.
Dans mellan 18-21.30.. trött efter det om man säger så.
Och ont i nacken har jag! Suck..

Är sugen på sprite och vill sova.

Och suck att alla går en på nerverna typ,.. varför är alla så upptriggade?


Helgen och veckan stavas dans..

Tisdag = jazz (prat), Entré, balett.
Onsdag = repa med Kers and Johanna.
Torsdag = repa med Johanna inför fredag på plats.. och extrarep med F.
Fredag = rep med F-linjen hela dagen, gå på en föreställning på kvällen och efter det är det Pole Party.
Lördag = två föreställningar, kl. 15 & 17.30
Söndag = en föreställning kl. 15, käka sedan?

Mycket är kokos och nu ska jag nog faktiskt sova.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du tagit ut tandställningen :O madre jag som träffade dig i går ju. fatta att jag aldrig ser nått :S måste serriöst skärpa mig!

2008-04-15 @ 16:52:16
Postat av: Jennifer

Skojja inte att alla går en på nerverna! Men det ska vi skärpa oss på tycker jag! Vi hade så mkt roligare förut! =D Tillbaka till gamla tider!

2008-04-16 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0