Snart dags..

Idag var det riktigt segt att kliva upp..
Ojoj.

Men duschade, packade sjukt mycket saker och tog bussen till stan för att gå till Hjalmar Bergman-teatern och möta Tuva och Ida vid 9.

Väl på plats där så planerade vi med logerna och annat, hade mysiga samtal och allmänt fixade där på plats.
Jag gick sedan på stan och köpte det som fattades; lim till limpistolen, en massa hårnålar, hårsnoddar, hårnät.. m.m.
Och så köpte jag en skjorta, snygg! Men jag kanske borde prova den.. hm.


Tillbaka till HB-teatern där jag limmade och fixade med tyllkreationerna, Magda hjälpte även till efter att ha lämnat allt smink.
Vi kollade även placeringar inför Lady M och vi repade sedan även lite på avslutningsnumret.
Skönt att få stå där på scenen och liksom känna in och så. Mycket som händer omkring, speciellt en massa saker och människor att tänka på...

 

Vid 16.30 tog vi oss därifrån och jag&Magda åkte till skolan för att fixa med akvariet.
Det såg jättefint ut - skönt!
Tog vattenprov och jag åkte in till stan igen, till Bra Zoo för att köpa fiskar om vattnet var bra.
Det var bättre än bra så jag kom tillbaka till skolan med 10 st neontetror, 5 st mosaikguramis, 3 st dvärgguramis - röda, en växt till och maltabletter.
Vi åkte sedan in till stan, handlade mat, upp till M där Mia fanns! TJOHO.
Pratade med henne, lovely!
Sedan var det balett - s v e t t i g t . . . . .

Hem med buss, väl hemma så väntade smörgåstårta på mig!
Lycka!

Nu borde jag verkligen packa inför morgondagen, och raka benen och....
Ja, det får bli lite imorrn bitti.
Suck...
Men otrooooligt kul med den här veckan, men ja en aning stressigt..

Puss söta!

Kommentarer
Postat av: Marre

Lycka till med allt. Jag tror på dig. PussPuss

2008-04-02 @ 00:25:14
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0