Sol .

Älskar låten: Hahhahaa.
Eller hur Kers?!
Hahhahahha ha ha..

Tisdagen rullade på, jag hade ingen miljökunskap så jag fick ett riktigt fint hål.
Som spenderades med Marita & Vilgot som var på besök.
Otroligt mysigt att ses igen!
Sedan till tandläkarn, och därefter till Svängis för lite prat & dansfilm med Tuva.
Amazing vad mycket konstiga, och BRA saker man kan göra..
Man blir peppad på att hitta på eget..
Tokstressa till Entré, hann få i mig en macka+cola och ett hej till linn&lowe.
Entré gick bra, eller jag har ju missat de senaste gångerna, och hej, koreografin hade de jobbat på svar ja.
Och tråkigt nog så kan jag inte vara med på den stora elevshowen, sökning då.
Men så är livet.
Baletten på kvällen... vad ska man säga.
Kände redan innan att jag inte var på topp.
Och när jag skulle lära mig en ny sak inför lördag, en sak som jag inte orkar lära mig, ja då bli jag blockerad.
Jag försökte hålla god min, men jag tror inte jag lyckades.
Att ta kritik, bli puschad, må dåligt är ingen bra kombination.
Men ja, nu kan jag det. Men inte roligt då.

Dagen som varit..
Massa prat på biologin imorse inför Kolmården-resan.
Sedan fixade vi med akvariet; vi gjorde rent, bytte vatten och skrev ut och plastade in faktan.
Dans på Svängis, först med Kers... Hahhahah. Blir bra..
Sedan med Johanna.. Det gick bra, dock lite krångel, men det löser sig.
Kommer bli galet, snabbt och kul.

När jag kom hem.. så gick jag ut inlindad i en filt och la mig i solen
och tittade på blommor
.
Höhö......
Det var faktiskt väldigt skönt.
Försökte slappna av, .. gick dock inte så bra.
Men skönt var det!
Samtal från en sweet och ja...
Sommaren kan bli riktigt kul, hoppas det blir som vi vill..
Sjukt nice.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt.
Trött redan nu, trött hela dagen, trött jämt.

Saknar ER ... ♥ ...

Puss & Solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0