Söndag

Ohoj.
Va söndagsseg man är idag!

Nu är det slut.
Slut på Vårkonsert... tråkigt som bara den. Vad hände liksom?
Det har varit så intensivt, speciellt den senaste veckan, man har inte haft tid till något annat.
Och ååh så kul vi har haft det..
Stämningen på sista föreställningen igår... obeskrivbar.
Vilket otroligt skönt gäng !
Hela dagen var grymt kul, kvällen slutade med rivning av allt - och vi kvar sist och hade det faktiskt väldigt kul.. och mysigt.
Hoppade runt, haha.., och ah fixade. Sedan till donken för lite gottigott.
Jag åkte buss hem vid 01.30 och somnade gott vid 03.

Och jag tänkte gå upp vid 9 imorse.
Tjena.
Klockan var över 12 när mamma frågade om jag levde.
Knappt..... för magont som heter duga. Inte bra alls alltså..

Klockan 15 träffade jag Amanda och vi fixade lite med idrottslektionen, sedan var det dags för söndagsträning.
Idag med Sara Ruddock, som är gryyym.
Jättehärlig lektion.
Hann även med att träffa Mia, det var schoooft.
buss hem.. och nu mår jag inte bra. Illamående, ont, trött, ...
.. och har en massa att göra.

Icke schoooft ett söta Bella ramlade med sin porslinskatt idag och fick ett ganska stort jack i ena ögonbrynet.
Tycker så sjukt mycket synd om henne, för åh så ont hon hade, har...

Jag saknar er alla..
Känner mig ensam nu .
Vad händer?


Pussar...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att allt gått så bra med konserter och allt vad du sysslat med under veckan :)
Saknar dig , styr upp nått på msn i veckan.
puss på dig!

2008-04-06 @ 21:54:31
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0