tankar.

De senaste dygnen har jag tänkt så mycket, -så att det har hänt saker.
hur ska det sluta?

Många samtal har jag också haft de senaste dagarna.
Behövdes ..
Tack.

Annars så är det en del att göra i skolan, som vanligt, men det rullar på.
Svenskauppgifter ska in, borde skriva på biologi och lite annat, men annars är det rätt lugnt.
Det gick bra i måndags på idrottslektionen med Amanda och hälsorapporten lämnades in.
Skönt att det är klart.
Jag räknar ner till studenten..

Allting kommer ordna sig.
Jag ska se till så att allt ordnar sig.

Ni är unika & underbara.
Förlåt, tack och kärlek.



Att det kan vara så jobbigt att skriva danssökningar...
Jisses.

Nackont, borde sova..
Ta hand om er alla fina.

Puss L.


 


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie och Simon

Hej Linnéa! Hoppas att allt är bra! Vi mår bara bra! Ha en toppen helg! Kram från oss!

2008-04-09 @ 22:15:33
Postat av: Linnéa

Hej Eva-Marie och Simon!
Bara bra med mig, fullt upp ..
Härligt att ni mår bra.. :)
Ta hand om er och ha en bra helg.
Många kramar L.

2008-04-09 @ 22:28:36
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se
Postat av: Marre

Du. Vi. Allt. Det kommer att ordna sig. -Svart på vitt-

2008-04-09 @ 22:56:40
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0