trött, ..

Ohuh vilken helg det har varit!
Jisses, känns som jag har varit igång hela tiden, stämmer ju nästan ;)

Fredagen innebar rep för hela slanten.
Mellan 10-16 var det rep med varje lärare, vi rullade dansmattor och fixade.
16-17.45 så var det genrep och hej stressa till Klaras efter det för att köra igenom dansen inför kvällen.
Det var verkligen en helt annan grej att köra MED pålar..
och ja, det gick väl sådär.-
Jag bytte snabbt om, och sedan så drog vi till Hjalmar Bergman för föreställning; med Kompani Raande-vo.
Grymt -svar ja. Kul att träffa en massa dans-människor.. Mia, Marita m.fl.
Stress därifrån hem till Johanna för att byta om och tagga lite,
till Klaras runt 23.15..
00.00 var det dags för invigningen av de nya dans-stängerna.
Sjukt mkt rök så man såg typ inget, men kul var det!
Träffade lite nice folk som Maria, Sandra, Andréa, Verran..
innan jag åkte hem vid 01.30.
T R Ö T T när jag kom hem.
Möttes av en fin Linn som var lika underbar som alltid.

image492

image493

Lördagen, vaknade seg.... och tog mig in i duschen.
Träffade F-iss vid ca. 11 och klockan 15 var det dags för första föreställningen.
Gick bra, men inte mer än så.
Vi åt, sminkade om oss och fixade inför nästa som var kl. 17.30, den gick mycket bättre - gryyymt skoj!
Tappade mina mameluckar, HA..... orka.
Menmen... that´s life.
Kul dag, men ooooh så krävande. Helt slut efteråt.... och under tiden.
Fotmassage av mamma när jag kom hem, behövdes. Så ont.. och nacken.
Tittade på Körslaget. Härligt att Linda är kvar en vecka till!
Somnade ganska sent efter ett trevligt telefon-samtal.. som fick en att tänka till.

Idag så vaknade jag av soooooool som spred sig i hela rummet.
Soooooft.
Duschade, åt frukost och satte mig i sooooolen i BH, ännu softare.
Blev nog dock inte så brun, höhö, satt där i 10 min kanske..
In till stan för att träffas vid 12.30, föreställning vid 15.
Roligt folk som kom; Thomas, Tobbe, Maud, Mia, Anna, familj m.fl.
Föreställningen gick bra... kul! Men det var verkligen sjukt jobbigt.
Jag som brukar vara trött efter bara den "Ryska dansen", var lagom (helt) slut efter X antal fler nummer...
Men så ska det va´. Utpumpad.
Vi städade, rullade ihop dansmattorna och sedan åt vi god glass i solen och hade myyys.
Verkligen helt sjukt underbart väder idag, synd att man har varit inne så mycket bara.
Väl hemma så har jag ätit, städat.. och inte så mycket mer.
Familjen är som den är.

En vecka utan F-linjen väntar, men det känns som veckan är uppbokad iallafall.
Ska under veckan skicka in lite kompletterande uppgifter, boka boende, boka helgen?, boka frisör, äta ute med Linn&Andréa, sminkkurs och kanske plugga litegranna? ...

Hoppas ni alla har haft en toppenhelg med mycket sol!
Tänk va glad man blir av lite soooool.

Kärlek från mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Uhhh, snygga bilder!! :D
Hoppas d går bra med all dans. Men glöm inte bort att ta hand om dig själv också...
Miss you.

2008-04-21 @ 15:23:42
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0