vild.

"Vi behöver faktiskt lite hjälp idag..
Du kan ju dansa på träden!"
"- Det har jag redan gjort."


Frukosthumor vid familjens Lindgrens bord.
Seg är bara förnamnet,  trött som att as, as always.

Fredagen och PINK PARTY var jättemysigt!
Hemma hos Maria åt vi gott, drack gott och hej va mycket rosa.
Kvällen styrdes utgång, fast nej... det slutade iallafall med att jag träffade Anton och hans kompisar på MM-baren, och ojsan hoppsan.. så kan det gå.
Lördagen var det dans hela dagen som gällde.
Vi träffades kl. 10.30 och gick igenom och fixade med all jazz, sedan var det snabb-lunch och vid 12.30 kom Gunilla; dags för modernt.
Vi höll på fram till efter 15 och oj så kul vi hade det!
Vilket gäng ♥. Så sjukt mycket skratt.
"Is dead, kabooooom. Välkomna!"
Fortsatte sedan till Filla där jag och Kers dansade hennes PA inför föreställningen, vi hann även med lite prat..
Rosali´s för lite firande av Magda och till Milano för att Danne var huuungrig. Haha..
Suck att Agnes åkte ut i Körslaget, men nice att Linda är kvar!
Hem med buss, som jag somnade gott på.. Gick och la mig tidigt, sjukligt trött..

Idag ska jag skriva på ansökan (JA......), städa har jag faktiskt redan gjort.. och duschat.
Hm, ska måla naglarna. Intresseklubben antecknar..
Träffa Linn?
Kl. 15.30-18.00 är det iallafall dags för dans; inför fredag.. med Johanna.
HAHA, missa inte...;

image490

Stor invigning av våra nya dansstänger på stora scenen!
Låt dig förföras av våra dansare..


Ehm.. Hahehoha.... ... ...

Mer kaffe och sedan plugg.

Ha en mysig söndag!
PUSS .

Kommentarer
Postat av: Malin W

vore ju kul att se ! men emma o ja är ju i Sälen då.. hoppas det går bra för dig! jag tvivlar inte :) bara du tar hand om dig också. vill ses mer! de 2h i fredags var bara en aptitretare haha, massa kramar bäst!

2008-04-13 @ 14:21:30
URL: http://happier.blogg.se
Postat av: Marre

Ja det var suck över det men skönt att Bengan is still in da house -nickande geek- :) Hoppas att ansökan och allt annat går bra. Puss

2008-04-14 @ 13:32:13
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0