Whoow.

Mycket på gång.
Mycket som har hänt!


Jag har sedan jag skrev senast hunnit med en hel del, så här kommer en liten sammanfattning.

Fredagen.

Bestod av dansrep inför vårkonserten och lite plugg och allmänt fix.
Åkte till Sthlm vid 17-tiden, anlände och möttes upp vid 19 av Malin, Marre och Sofie.
Saknade! Vi hyrde film, åt gott, mys, geekade oss, spelade ett riktigt roligt spel och somnade sent.


Lördagen.

Min fars födelsedag!
Soft dag. Sov jättelänge och bara segade och hade det skönt..
Det behövdes.
Vid ca. 15 tog vi oss in till stan för att käka tillsammans med Sofie, Nathalie och Lollo.
Kungshallen, goooott! Jag köpte även lösögonfransar till vårkonserten, svart-guld, snygga svar ja.

Kvällen stavades KÖRSLAGET, massa skön publik, god dricka, goda kokosbollar, skön stämning, bra platser, kul helt enkelt.
Bästa körerna hade Agnes och Lotta, och Lindas var bland de sämre..
Och hon var sjuk som tusan! Så sjuk att hon ställde in massa signeringar och kryssningen.
Och ja, sjukskriven i 2 veckor.
Icke schooft att han var där......
Lite tråkigt att hon inte skulle med på kryssningen, men så är livet.
Hem till Lidingö för att spela spel, prata, mysa och jag lyckades somna när M&M spelade en viss låt på högsta volym + att se pratade (läs skrek) när de spelade "the game".
Det var en schoooft spel. Men jag var inte så bra på det.
Haha..


Söndagen.

Jag gick upp tidigt och duschade och gjorde mig klar för en dag med min familj + vänner.
Jag lämnade Lidingö och två söta sovande flickor, och lyckades själv ta mig till Slussen.
Hur svårt kan det va?
Väl hemma hos min gudfar så åt jag frukost och vi åkte sedan ut på en låååång biltur - överallt.
Nynäshamn och där omkring. Hittade ett vandrarhem och ett slott som jag vill åka och bo på.
Joina? Huuuuuur fint som helst!
Vi var borta hela dagen och hade det jättemysigt..

Vid 17 var på terminalen, dags för kryssning!
Väl på plats så pratade jag lite med simon&mamma och Lindas sjukdom osv, det var ganska många som var besvikna över att hon inte kom om man säger så... Många fick även reda på det väldigt sent.
Ersättare var Caracola, haha..
Efter att M&M lurat oss X antal gånger om C.J och att de inte skulle med,  GEEEEEEEEKS!
Så var vi på båten.
HURRRRRRRRRRRRRRA.


Man skulle kunna skriva huuuur mycket som helst om kryssningen, men jag väljer att korta ner det lite..

Men vi; åt gott, förferren var kul, sjöng vackert, sjöng karaoke ~lögnhals, dansade VS helt galet, pratade med bengtzingsfamilj, stod längst fram och trängdes på jimmy & även senare på caracola (EMELIEEE!), handlade godsaker i taxfreen, dansade runt som freaks, vissa mådde bättre än andra och kvällen-natten var oerhört lyckad.

Dagen efter...
T R Ö T T A.
Även denna dag så mådde vissa bättre än andra.
Men efter olika medel så mådde alla hyfsat.
Vi pratade med folk, gick runt och schoftade, tävlade i musikfrågesport, drack god juice och jag åt god bulle (eftersom det inte blev någon frulle, och ja... inte så tidig lunch som jag ville, haha!) så ja, jag var lite hungrig..
Men sedan åt vi iallafall, gott!
Handlade lite mer i taxfreeen, pratade och ja.. softade.
Tiden gick sjukt snabbt.
Efter sista filmningen i hytten (filmade småsnuttar under kryssningen..) så var det dags att kliva av.
Väl på terminalen träffades vi sedan och avskedet var inte roligt någonstans.
Det kände vi alla.
Och jag avslutar med att säga att jag älskar er av hela mitt hjärta.

Väl hemma så åt jag korv, efter att på hemresan suttit brevid kvinnan på båten med bengtzingfrillan, vi blev hur tajta som helst och berättade allt för varandra - det var kul... och sedan så dansade jag.
Och det gick lagom bra.
Nej, det gick faktiskt bra!

Hem.
Somnade gott..
Men tom & ensam.
Saknar..... ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

-geek-vinkar- och säger att jag hade det sjukt kul med er på båten! 'Vi samlar minnen som tar oss genom livet' är precis vad vi gör.
Saknar er, längtar tillbaka.
Men snart...snarast(!) ses vi igen.
1000 KG kärlek till våran egna Gris!

2008-04-01 @ 23:27:34
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Malin

Fy fan, duschade du hos Marre också???? Helt seriöst var det SJUKT MKT ORKA över att vi och speciellt JAG inte vaknade :S Jag har sovit in sängen, den är min och den är schoooft =) Där sover jag bra :D

Schoooft att du blev tajt med hon med Bengtzingfrillan ;) haha...

Tack för allt,
tack för dina värmande ord trotts tårar...
Du är en ängel!

Planera mera, Eliten må ses snart igen!
PUSS & SAKNAD!

2008-04-02 @ 00:16:45
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Marre

Hahaha. Ja va fan duschade du?? Det missade jag också XD Och ett stort ORKA över att du lyckades somna när vi skrek under spelet och "Smiling in love" ;) Tusen tusen tack för den här helgen vännen. UNDERBAR & SCHOFT! Och säger som Mall, tack för fina ord. Och jag säger bara, mina tårar sa allt. Puss&Kärlek

2008-04-02 @ 00:23:51
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Nathalie

geekgeek här. Schoft med allt vi gått igenom tsms denna helg, det har varit sjukt kul, Underbart.
Du, och ni gör mig så glad!
Tacktack för ännu en händelserik helg med Eeeeliden!

Nu måste vi styra upp någonting snarast, för jag saknar er alla redan sjukt mycket...farvälet var, extremt tråkigt.
Miljoners massa kärlek till dig!

2008-04-02 @ 09:27:23
URL: http://nnathaliep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0