08

Lämnar nu Örebro för Stockholm och dans, dans, dans...
En dröm som går i uppfyllelse och jag är spänd av förväntan.

Ny fin extern hårddisk, som är rosa!, full av bilder och full av minnen följer med.
Tack bror!
Packade väskor, med för mycket saker, såklart..
Lämnar här hemma; familjen-vännerna-han-katten. Det känns verkligen.

Allt kommer kännas så nytt i Stockholm.
Nya vänner, ny vardag, nytt boende, ny omgivning, ny stressfaktor, nytt tänkande, nya funderingar....

- Avskedsfika.... eller vad man ska kalla det, med Jeanette igår. Vi har gått i samma klass sen vi var 8. 8 ÅR... Helt sjukt.
- Har spenderat en stund med familjen i solen i Säbylund idag, grillat korv, fiskat och bara njutit. En underbar, harmonisk plats som jag kommer sakna.

Måste tänka positivt.
Det här kommer bli kul.

Veckan som kommer vet jag knappt hur den ser ut, men anar att det är mycket nya intryck och så. Vi får helt enkelt se hur aktiv jag kommer vara här, och ja på msn... facebook. Beror lite på om jag lyckas installerna internetgrejs när jag väl kommer fram, teknisk som jag är. Blir nog till att tjuva på grannen.

Ta hand om er och önska mig lycka till ... ♥
/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Malin W

åh fint skrivet. känns som man kan förstå lite hur du känner :) din dröm.. wow. häftigt!! det finns bara en sak att säga.. Må bra och ENJOY ! vi hörs! bäst och lycka till nu, jag vet att det kommer gå superbra :)

2008-08-24 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0