3 augusti.

... Och det är redan augusti månad.
Allting går så fort. Sommaren är snart slut...
- Vill inte det. Men samtidigt är jag så sugen på hösten.
Eller ja.. Lite delade känslor där kan man ju lugnt säga.
Men det kommer väl ordna sig. Får se till att det ordnar sig.
Måste ordna sig.

Mycket är på gång nu framöver, innan flytten..

Denna vecka ska jag hinna med en hel del, bland annat:

- träffa allt folk, 100 gånger om.
- sola o bada. om vädret tillåter..
- sparkling!
- vill fiska.
- fixa "sakerna" till mina favoriter.
- sara & malin fyller år, fira fira fira.
- grattis till A&A som firar 1 år imorgon!
- köpa saker inför flytten.
- planera budget.
- skaffa jobb, eller iallafall fundera på det.
- skicka in stipendium.
- skriva ut bilder..
- kalender, jag garvar magda..
- skriva packlista och planera nästa vecka, Gööööteborg and Sthlm. FATTAR NI?...
- packa till 3 ställen....

.. för familjen Lindgren ska nu i oktober riva hela jävla huset, bygga två stooooora villor här och under tiden bo på väster i en 2:a. Elle ja, jag drar ju till Sthlm. Och det är nog lika bra det. För vilket kaos. Underbart!
Nejmen, blir nog riktigt bra tillslut, om allt vill sig. Men hysteri nu.
Så packar för: sthlm, väster och sommarstugan (saker som jag aldrig använder ska dit...).


Vita leden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0