Boring..

Tycker verkligen inte om att vara sjuk. Eller ja, vem gör det...
Men just nu är det så grymt opassande.
Jag vill vara pussable, men jag är inte det.
Och det sucks.

Var på skolan idag tillsammans med Magda och Sara.
Kändes helkonstigt att vara där igen.. Pratade med härligt folk, som man verkligen kommer att sakna och så gjorde vi iordning på akvariet. Skratta inte.
Det blev ruskigt snyggt.
Sade hejdå till Sara-söt som imorgon kl. 10 åker från Arlanda, till Ungern.
Det gör mig ledsen.
Mys med Mia idag också, jag lyckades visst börja gråta också + att vi började tänka, lite för mycket..

Make me pussable.

ANd, jag är glad för Magdas skull.

Som sagt, pics på g, och ny design av min söta vän Sofie kommer inom en snar framtid.

Nu ska jag sova bort min hosta, förkylning, huvudvärk.. samt halsont.

EN VECKA KVAR! Gosh.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0