Hurra för..

... idag är det Mia´s födelsedag. Min favorit!
.. solen tittade fram idag.'

.. Isabella kom hem idag (!)

Skapligt bra dag idag, så att säga. Även gårdagen var härlig.
Om jag bara kunde må lite bättre.. Huvudvärken är ett big no no., orkar inte. Och hostan, ja den gör så att jag sover väldigt lite. Och när Linnéa sover för lite, då blir hon lätt lite grinig... eller ja, hon får iaf mer ont i huvudet.. Om man nu kan få mer ont än vad jag redan har. Sinnessjukt.

Gårdagen var som sagt bra iallafall.
Simmade och solade med Linn på förmiddagen och det var hur mysigt som helst. Så skönt att komma iväg och göra något..
Det styrdes sushi på kvällen med Malin och Jeanette, mycket skratt och ja, det var så avkopplande att träffa dom.
Kvällen avslutades hemma hos Daniel. Jag är så glad, jag är så lycklig.

Idag så drog jag och Linn in till stan för att fixa lite grejer, och hej va många man lyckades träffa på så kort tid, yeah!
Först så firades Mia med vita roser och paket, vi fikade och pratade av oss lite. Sedan träffade jag Jennstig, soft. Myssnack med Malin, alltid lika kul att ses (!) och sedan gjordes det ett besök på SPA-huset där jag med mig hem fick: chokladlotion, chokladtvål och liniment.
Lyckades även stöta på Marita och fam., underbart att ses ♥ .

Väl hemma har vi haft en lyckad familjestund med fullt hus.
- Tacos, prat, planering.
Bellan och Mysan har gjort ett akvarium, fångat grodor och jag, jag däckade i sängen tillsammans med en krokodil.
Hugo blev blixtförälskad i mitt ass, eller snarare i mina hotpants (rosa med jorgubbar på), så ja, han smaskade på.

Och hej va det ska hinnas med mycket nu fredag - lördag.
För söndag morgon åker jag.
Nej, jag har inte flyttångest, inte alls.


Peace out, and soliga kramar från en trött Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0