Laddad...

.. kan man lugnt säga att jag är inför den kommande veckan.
För vilken vecka!  ♥


Just nu är det som sagt mycket på gång, jag är på gång!
Fixar, trixar och umgås med underbara människor.
Igår var jag & Linn hemma hos A&A i deras nya, fina lägenhet. Mysigt att umgås, pratade framtid och log åt minnen. Även myssnack i bilen sedan, eller ja deeptalk kan man väl kalla det.

Idag styrdes sushi på East West med L & A, gottelliegottgott!
Drog till med sushi-skepp vilket var som en dröm.... mätta och belåtna tog sedan jag&L en sväng på stan där jag inhandlade hårfärg, som jag just nu har i håret, och ett inköp av teknikskor för min del blev det också.
Bara att bocka av på listan., good.

Mitt rum är ett enda stort kaos just nu, saker överallt, går knappt att komma fram nånstans. Jag som brukar ha ordning..
Slänger saker hejvilt och hittar gamla kort och lappar som gör att man ler....

Listor hit - listor dit...
Men lista prio 1 är just nu, (alltså innan måndag):

- stip + alla papper som ska skickas med
- present till S, göra klart.
- överraskning, göra klar.
- packa gbg-sthlm.
samt träffa X.


Nu blir det till att poppa Rent (minnen!) på hög volym och rensa byrån.
Oh my god liksom.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0