L.L.

Dagens händelse: att Kulturama ringde och erbjöd mig en plats i årskurs 2, heja heja heja! Det kommer bli grymt.
Dagens kommentar: Shit Makaroner! (Isabella om Yatzy * 2)
Dagens saknad: min pussgurka.
Dagens söt: Bella, när hon lekte fotomodell..
Dagens vill-ha: mer tid.
Dagens yeah: inhandlat lite inför sthlm.
Dagens nice: some really nice clothes from Mia

Nattens "jag hoppas": att jag inte hostar så mycket att det blir svart, samt inget halsont, tack (...)

Morgondagens prio 1: Regna-marken med hela familjen
Morgondagens prio 2: packa järnet.
Morgondagens vill: bli frisk. frisk. frisk.
Morgondagens måste: göra klart allt inför flytten, suck.
Morgondagens ska: lämna mp3 till Jeanette, (tack!)

Jag flyttar söndag dag.
Och på måndag börjar jag Kulturama, Danslinjen år 2 i Stockholm.
- Det kommer bli fantastisk bra, kul och givande.
Kommer dock sakna min pussgurka något så oerhört. Hjärta på dig.
Och hjärta på så många andra..




Underbar och Älskad.

Godnattkram!
/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0