Söndagsseg

Ja, det kan man lugnt säga att jag är.
Kvällen har spenderats i sängen med bananchokladkaka och telefon.
Jag blir så glad.. Den 26:e juli är en dag att minnas.

Sista veckan i Örebro... hur ska det gå?
Det är så mycket jag vill hinna med...


Denna vecka, att göra/fixa:

- åka till skolan och fixa med akvariet, fixa med skåpet samt hälsa på bland annat Tuva.
- träffa D så mycket som möjligt. Helst 24/7, men tyvärr omöjligt..
- fika/luncha/softa med Malin och Jeanette
- köpa stuff till sthlm
- fira MIA
-  utgång, så att säga.. Cosmo.
- garva lite med Malin S. M.
- packa samt städa klart.
- framkalla pics
och mer därtill.

Och till en otroligt glad nyhet; ISABELLA kommer hem på torsdag!
Det gör mig nästan frisk av bara tanken, jag är så glaaaad över det.

Och dessutom, så vill jag hälsa Melvin välkommen till världen!
Underbart att höra att allt har gått bra för fam Strand.
Ska bli otroligt kul att se honom, och M.
För det vill jag också hinna med, men vi får se, viktigast är att dom mår bra.

Nu ska jag sussa kudden.
Imorgon ska jag styra upp mitt liv.
Jag har ju levt i en dröm senaste veckan... Så att säga'.

/ Posh or Sporty Spice, vad säger ni brudar.....?

Over and out! ♥
pics på G.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sporty Spice kan du va' ;) -nickande geek- haha...

Njut av sista veckan i Örebro. Snart väntar ju, så att säga, stureplan.. ;)



Krya på dig!

Sänder varma kramar.

2008-08-17 @ 22:17:29
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0